fredag, oktober 15, 2010

Gott och blandat

Jag är nykär i björk och känner mig åter som Ernst när jag
pysslar på. Den här bilden har jag tagit till morgondagens tidning!


I helgen vintrar vi. Studsmattan ska plockas ihop och kohuden på
verandan tas in. Istället har vinterfällen flyttat ut tillsammans med ljung.



Mitt sköna linne från Rosemunde i silkeskvalitét vill jag helst bära
varje dag nu. Men det jag tänkte tipsa om är kjolen. Inget märkvärdigt
i sig. Stickad kjol från Gina Tricot för 99 kronor, men den värmer
superskönt om rumpan och låren! Toppen för alla frusna.

3 kommentarer:

LantlivsAnette sa...

Men gud så fiffig du är..vilka häftiga ljusstakar..eller ljuskubbar kan man väl säga, jättefina..Ernst får konkurens här..fniss..
Så fint linne med spets och kjolen också..
Ha nu en jättefin helg, jag ska greppa penslen nu, måste måla i köket..men blev fast här vid datorn som vanligt..
Kraaam Anette

Mari sa...

Du är flitig med penseln, men oj vad fint det blir! Så härligt med nytt kök, personligt dessutom. Jag är mycket förtjust i era taklampor. Superfina!

Ha en fin vecka. Kram!

Anonym sa...

Var har du fått tag i det fina linnet? Ser super skönt ut.