lördag, juli 09, 2011

Den har potential ...

... att bli min nya kärlek. På tisdag kommer den.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åååh, jag är också sugen men undrar om man som pc-användare tycker det är FÖR JOBBIGT att lära nytt? /Birgitta

Kerstin sa...

Jag fick en Mac i höstas - jättekul - hade lite problem i början att gå mellan PC (på jobbet) och Mac hemma - men det gick fort över - nu använder jag båda och tycker Mac:en är bäst - enkel - lätt - rolig - jag har precis fått igång den på stugan också :-). /Kerstin

Nybliven sa...

Jag lovar - det blir den! Världens bästa, snyggaste och alla superlativers dator! ;) Bra köp!
/En som redan älskar

Mari sa...

Vi hade Mac på gymnasiet, Birgitta, och jag fastnade direkt, men nog blir det en bökig omställningsperiod säkert. Jag gruvar mest för att lära mig nya program. Men det blir nog bra i slutändan : )

Så blir det för mig också Kerstin. Härligt att du har bra erfarenhet. Ser fram emot det!

Härligt Nybliven. Det låter bra ; ) Och, precis, snygg är det också.