torsdag, juni 20, 2013

Hemma igen

Tio dagar med sol, Disney, hav, skaldjur, getter, vingårdar och ett myller små och stora finupplevelser.

Jag är hemma igen. Med snäckor i bagaget. Jag skall sortera minnen och bilder. Och berätta och visa, för jag hoppas att ni vill se. Vinbonden med händer svarta av mögel från gamla vinflaskor, eremitkräftorna som låg och väntade på tidvattnet. Doften av tång och hav.

Men först, först ska jag fira midsommar med vännerna jag älskar.

Och sedan, kommer jag tillbaka.

7 kommentarer:

Kerstin sa...

Glad midsommar! Kerstin

Elin sa...

Trevlig midsommar vännen!
Kram!

Magnus sa...

Välkommen hem! Ser fram emot både bilder och ord. Kram!

Anonym sa...

Åh, det låter som bilder att se fram emot! :-) /Birgitta
www.lyckligagatans.blogg.se

Anonym sa...

Ser också fram emot dina bilder och kommentarer till dem... Du har en väldigt fin blogg...
Kram Anna från Skellefteå

Malin i Luleå sa...

Din bilder och ord..är vackra.

Mari sa...

Å, vilket trevligt välkomnande hem. Bilder kommer, i ett antal delar ... Hoppas att ni har haft en fin helg, alla fina.

Kram till er.