onsdag, mars 19, 2014

Körsbär


* * *
En onsdag där jag är rätt tom på ord, på ett bra sätt. Jag hade förmånen att kunna hämta Siri när skolan slutade. I solen körde vi till vår gemensamma vän, där vi fikade gott bröd, ostar, grönsaker och färskpressad apelsin- och morotsjuice och pratade i flera timmar.

Varma i våra hjärtan åkte vi hem till Markus som kommit hem från jobbet.

Så när orden inte behöver skrivas ut, låter jag några bilder från senaste tiden tala för sig.


Detta hår, som jag älskar att fläta det.


Pizza på blomkålsbotten, bästa på länge. Riktigt krispigt och gott!


Jag gör mig klar för restaurangbesök.

Nu väntar på intensiva jobbdagar och en bokklubb innan helg. Det känns roligt och bra, men innan dess njuter jag av onsdagkväll med få måsten; istället fyller jag den med hallon, blåbär, körsbär och te.


2 kommentarer:

Catarina sa...

Så fin bild på dig med det röda håret.

Mari sa...

Tusen tack Catarina!