onsdag, november 23, 2005

Dagens vedermödor

Dags att sammanfatta dagen, trots att nätta tre timmar av arbetsdagen fortfarande återstår.

Vad har jag då gjort. Låg halvvaken mellan halv sju och åtta, medan mamma åt frukost och Hemi förmodligen (av mammas prat och ljudet att döma) tiggde - och fick - korv. Somnade om till halv tio, åt en macka, målade brevlåda med vit oljefärg. Körde hem och såg del 1 av 2 av finalen av The Bachelor. (Råkade kolla på nätet vem Charlie väljer ... ska ändå se avsnittet som jag bandat)

Powerpromenad med husdjuret. C-arbete och havregrynsgröt innan jag racade till jobbet. Hann visst med en tvätt också.

Dagarna går alldeles för fort.

Om jag varit ledig ikväll: se Greys anatomi, fixa med Sannas julklapp, sy om min tulpankjol till en vanlig kjol. Slappa. Laga mat.

Inga kommentarer: