tisdag, januari 03, 2006

Familjen samlad

Har just sovit middag för att vara säker på att orka med "Grey's anatomy" på femman klockan 21. Innan dess har jag tänkt stryka min fina tröja som jag fått på posten i dag. Hemi snarkar i soffan och Markus söker en cd-skiva. Det är sååå skönt när familjen är samlad så lång tid i sträck. Det tycker vi alla tre.

I dag har vi ätit frukost framför brasan, tagit en vacker solig promenad med Hemi och Lycka, fikat på stan. Jag har försökt köpa ett par varma handskar att ha till jobbet och på stan eftersom den vänstra av mina hundhandskar inte är speciellt hel längre. Mitt fel, med det är svårt att låta bli att ge den till Hemi när det är den enda leksak hon vill busa med ute.

I morgon bär det av till Skellefteå, vi ska betala för slangen vi har stoppat i skorstenen (gubben vi köpte den av bor i gamla Falmark) och så ska vi kanske shoppa lite.

Inga kommentarer: