torsdag, april 06, 2006

Bebisen - mediekändis

Fem intervjuer och fem artiklar senare. Sitter bara och väntar på bilder, sedan ska bildtexter skrivas och sida redigeras.

Sedan ska jag hem hem hem och peta mig i den allt grundare naveln.

Vår bebis, förresten, har blivit mediekändis redan innan den är född. Svärmor barnmorskan är i tidningen imorgon och berättar om nedläggningen av Piteå BB och flytten till Sunderby sjukhus. Hon menar att det finns betydligt mer kompetens i Sunderbyn - och att det känns tryggt med tanke på att hennes barnbarn (som bor i min mage nu) ska födas där. Läs tidningen imorgon, alltså. Fenomenala Ulrika skriver. Länk kommer såklart.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag läste artikeln i morse, la ihop ett och ett och tänkte; hi hi, den bebisen känner jag! Kul!

Mari sa...

Ja, det ska börjas i tid, eller vad man nu säger ...