måndag, maj 07, 2007

Gästblogg

Markus svar på min utmaning:

Tre saker jag inte förstår: Fascination för schlagermusik, varför jag sålde min Cheva-pickup och vad Hemi har för sjukdom.

Tre saker som finns på mitt skrivbord: Bärbar telefon, två tomma teglas, ett måttband.

Tre saker jag gör just nu: Försöker klura ut tre olika saker, dikterar till Mari som skriver och håller takten med benet.

Tre saker jag vill göra innan jag dör: Få fast jobb som tandtekniker, se Siri växa upp och köpa en ny pickup.

Tre saker jag kan göra: Laga mat, är expert på att få Siri att skratta, åka snowboard.

Tre saker jag inte kan: Spela något instrument - förutom trummor lite hjälpligt, låta bli att hålla takten med benet och så kan jag inte förstå att tandtekniker har så dålig ingångslön.

Tre saker jag skulle vilja lära mig: Skulle vilja kunna spela gitarr, se genom ytan man skrapar bort på Trisslotter och åka skateboard som Matt Hensley.

Tre jag utmanar: Hanna, Johannes & Ingela.

Inga kommentarer: