torsdag, juni 19, 2008

Svaret på gåtan

Allvarligt, att dricka det där bubblet vid tvåsnåret i går natt på Karls källa var kanske inte det smartaste jag gjort med tanke på att det var uppstigning som vanligt klockan sex i morse.

Det har varit en tung morgon, och det är numera en tung tung dag.
Men grattis kära, kära Jill. Det var en fantastiskt trevlig kväll.

Nåväl. Det här påminner mig om ett inlägg som jag faktiskt plockade bort eftersom jag var en dag för tidigt ute. Skulle peta in den i går igen, men som sagt, det kom en del sangria och andra trevligheter mellan.

Det handlade i alla fall om vad jag, Zlatan och OMY-killarna har gemensamt.

Svaret finns i dagens PT och lyder: Vi är alla nominerade till "Årets Pitebo".

4 kommentarer:

Anonym sa...

Så kul! Jag ska lägga min röst på dig! Du är verkligen en sann inspiratör! Lycka till!!! Kram Sara

Sara sa...

Vilken ära att bli nominerad - vi håller alla tio tummar! Midsommarkramar från familjen Kåhrström

Sara sa...

Hej igen! Jag har en gurkplanta över som behöver få ett nytt hem, är du intresserad? (Tänkte nåt till verandan som Markus inte är allergisk mot) Vill ha mycket värme och vatten, klättrar fint med fina blad och kanske blir det gurkor också? Jag har ju så svårt att slänga...
Kram Sara

Mari sa...

Tack så mycket Sarorna! Och jag vill jättegärna ha en gurkplanta. Det finns en superbra plats ledig i farstufönstret! Jag hör av mig.