onsdag, september 02, 2009

Gråskala


Badrummet och toan tar sakta form. Kakel och klinker är beställda och i går kväll åkte jag, mamma och Siri till Måttsund för att köpa ett badkar. Prisskillnaden mellan det nya jag kikat på och Westerbergsbadkaret från -06 som jag köpte är inte så stor. Däremot fick vi gjutmarmor istället för plast, så det känns bra.

I badrummet nere följer duschblandaren från vår nuvarande toa med. En kommod jag fått av pappa blir plats för handfatet och en spegel från köket kommer att hänga däröver.

Uppe blir toan enkel. Råspont, kranar från väggen, handsmidda spikar som handdukshängare.

5 kommentarer:

Elin sa...

Så himla fint! Nu blir jag ju sugen på att byta ut inredningen hemma i badrummet. *ler*

Ses på fredag! (har bytt jobbdag)
Kramen!

Hanna sa...

ser finfint út, bra jobbat!

Anonym sa...

Ser tokfint ut och typiskt Mariigt:)..:)!! Har rott iland det jag tipsade dig om igår.. Var bättre än väntat.... Ger dig namn å nummer imorn:) !! kram

Anonym sa...

oj.... kanske skulle nämna avsändaren... /Maria

Mari sa...

Hej Elin! Tycker ni verkar ha det mycket fint i ert badrum : ) Och den där tvättkorgen drömmer jag också om. Tack för all korrekturläsning. Kram kram.

Tack fina Hanna. Kram.

Det låter mycket bra Maria. Vi ses imorgon. För visst är det söndag? Nu blev jag osäker ...