måndag, oktober 12, 2009

Golv golv



Det blir inte mycket dator nu. Inte mycket hälsa eller skönhet eller bokläsning heller. Men var sak har sin tid. I helgen har vi målat golv, lutat golv, torkat golv, slipat och hårdvaxoljat golv.


I morgon ska flytten ske. Jag firar alltså min 31:a födelsedag med att bära kartonger. Inget kalasfika med andra ord, däremot en köpestårta med mamma, pappa och svärföräldrarna.


Jag tänkte bjuda på födelsedags- och inflyttningsfika en helg inom en snar framtid (förväxla dock inte detta med inflyttningsfesten, den tar vi när vi kommit i ordning lite mer ; )

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vet du...jag passerar ert hus då och då och varje gång blir jag lika tagen över hur otroligt vackert det har blivit. Ni...tillsammans med arkitekter och byggare förmodar jag....har verkligen bevarat och förfinat det gamla i mötet med det nya. Otroligt bra jobb! En pärla bland Djupvikens sextiotalsvillor.
/M

Mari sa...

Vilken fin kommentar, vad glad jag blir att andra uppfattar vilka ambitioner och drömmar vi haft! Tusen tusen tack!!