lördag, april 21, 2007

Bra film och radio

Förra natten blev ganska orolig och halvvaken, men imorse var det slut feber och trots att jag har känt mig lite less på att vara hemmamamma just idag blev det en bra dag tillslut. Markus har varit på bibblan och tentapluggat och jag har prommat i blåsten. Sedan skulle jag ta mig en långt bad med bok medan Siri sov sitt andrasov, men då ringde någon fel på hemtelefonen som självklart var på laddning vid sängen. Så tänkt långsov blev kortsov, men damen har varit på fint humör i alla fall.

Vi har också varit en sväng på Rusta och köpt en fin radio i retrostil som vi ska ha i trädgården hemma. Såpbubblor, klädrullare och disksvampar fick också åka med hem.

Vi har ätit god middag och sett "Efter bröllopet". Bra, mycket bra. Det går liksom inte att gå och lägga sig direkt efter en sådan film.

Inga kommentarer: