tisdag, augusti 07, 2007

Hårt jobb

Jag och Sanna har varit och träffat trevliga programledaren Peter Sundberg (Vaken med P3 och P4) för en solstols-intervju. Som det syns på bilden tar Sanna jobbet på allvar. Men hon klarade sig från att tippa i vattnet!

Annars är det hektiskt med utskrivning av Liza-intervjun (en av bilderna fotograf Jens tagit av henne håller världsklass, jag säger det världsklass. Hoppas ni får se den i tidningen på lördag). Sedan ska jag leda en ABF-cirkel i höst och måste spåna klart materialet och fotas inför annons. Pust och stånk. Men kul pust och stånk.

Nu ska jag fortsätta skriva så tangentbordet glöder ...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du verkar må så himla bra! Tänk vad mycket det finns att må bra över här i världen!
God mat, familj, sitt hem, en båttur, hunden...
Hoppas vi ses snart igen vännen!
Bastufesten i Låssbäcken blir 8 september!
Kram

Anonym sa...

Ser fram emot lördagens tidning! Vi kommer hem på fredagkväll/natt, efter en lång och innehållsrik semester. LÄngtar efter att ses och få höra om allt och inget. Kalas väntar iallafall flera dagar i rad. Kram på er!

Mari sa...

Åh, bastufest låter toppen. Det var evigheter sedan jag bastade och ännu har jag ju inte testat eran, så det var verkligen en bra nyhet.
Jo, visst har vi det bra. Och visst har vi mycket att glädjas åt. Idag har vi varit ute hela dagen, så nu (jobbar) hettar det rent utav på kinderna. Härligt.
Ta hand om er, så ses vi (ganska) snart. Kramar.

Och Hanna, vi har ju redan uppdaterat oss på telefon, men det ska bli kul att ses. Cyklade förbi ert hus för några dagar sedan och det såg ... uppgrävt ut. Men det blir ju bra. Ska bli kul att ses imorgon. Och på måndag. Och på tisdag.