måndag, november 24, 2008

Glad lördag



Det är inte dags att sammanfatta året än, men alltså, 2008 har verkligen varit festernas år. Och det där med att man blir tråkig gäspig festdeltagare runt tiosnåret för att man numera titulerar sig förälder - det stämmer inte alls i mitt fall. Snarare tvärtom, jag uppskattar verkligen gångerna med mascara, festkläder och vänner till bords utan barn som kräver uppmärksamhet.


Det här året har också varit extremt med Markus tandteknikerexamen, möhippa och svensexa, bröllop, 30-årsfest, vernissage ... och då har jag säkert glömt något!


I lördags kväll hade jag och Sarah en vernissage-efterfest som började strax efter fyrasnåret med bad och bastu. Jag använder nästan aldrig ordet prinsessa (möjligtvis när det gäller hunden, då) men jag kände mig faktiskt lite som en prinsessa i lördags. Bortskämd och omhändertagen till den milda grad. Det var en fantastisk kväll. En trött söndag (och trött måndag, tror jag bestämt).

5 kommentarer:

Anonym sa...

Åååå vad jag önskar att partyprins Jonas och gå-hem-kl22partypoopern-jag varit där!
Längtar efter mascara och partykläder, fast mina passar inte riktigt längre...

Anonym sa...

Ja, Anja skulle det stå, inte Ana...

Anonym sa...

Nä, jag kunde inte skriva idag...

Anonym sa...

Tack för senast!
Längtar tills vi ses igen.
Sugna på att komma ut nån dag?!
Kram kram

Mari sa...

He he Anja! Det påminner mig om att vi inte pratat nyår ännu!

Hej Terese. Tack själv, mycket trevligt! Vi kommer gärna ut någon dag. Hörde det var tal om Kåbban på lördag?! Kram.