måndag, februari 02, 2009

Kärlek

7 kommentarer:

Anonym sa...

Fina bilder du har fotat Mari!

Kram :)

annalarssonphotography sa...

Så underbart vacker bild!
Jag känner kärleken ända hit :)

Har du skaffat ny kamera?

Kram Anna

Anonym sa...

Hej, är flitig läsare av din blogg men är dessvärre sämre på att kommentera. Nu griper jag efter ett halmstrå - jag söker efter någon i Piteå med omnejd som kan sy en dräkt till mig. Vad jag förstår lät du sy upp din brudklänning..? Har du nåt tips på vem jag kan vända mig till?
Hälsningar från A

Mari sa...

Tack Malin!!

Hej Anna. Kameran är sedan i augusti. Pierre köpte hem den från USA och jag fick den faktiskt i morgongåva när vi gifte oss. Jag är mycket nöjd! Saknar bara lite vidvinkel, men det ska finnas ett objektiv att köpa till. Kram.

Hej A. Visst stämmer det att jag sydde upp min brudklänning. Det gjorde jag hos Maria Skräddare. Tror hon tar på sig liknande uppdrag vid mån av tid. Själv är jag väldigt nöjd, rimligt pris, perfekt utfört och väldigt bra bemötande. Så slå henne en pling! Ha det så gott och lycka till.

Anonym sa...

Hej igen och tack för svaret! Jag ska kolla med henne och hoppas att hon har tid att hjälpa mig.

Tack också för att du delar med dig av vardagsliv och fest här i bloggen..! Tycker att du är så bra på att fånga det som skimrar också i vardagen.
/A

Anonym sa...

Jäklarns vilket stort öra...

Mari sa...

Hoppas du hittar någon som kan hjälpa dig! Tack för ditt fina beröm, det värmer särskilt en sådan här stormig dag!

Ha ha, Tomas. Jag måste gå ner och jämföra med originalet!