torsdag, mars 18, 2010

Vardag





Jag vet inte varför det inte blir så mycket skrivet på bloggen. Livet rullar på och är mestadels bra. Jag har inte riktigt lika ont i knät längre. Jag har hittat sätt att träna som fungerar bra och känner mig stark. Jag har fått en riktig aha-upplevelse hos min kinesolog och fascineras av hur kroppen hänger ihop, hur allt hänger ihop.


Vardagen är bra. Önskar några lediga dagar för att baravara med barn, hund och make. Men snart kommer påsken och uppfyller min önskan.


Hemma förgyller några ranunkler och påskblommor (en uppskattad gåva från en jobbkompis under vår trevliga husvisningskväll) vardagen.

2 kommentarer:

Laila sa...

...kul att blomman hamnade i en fin kruka! Måste själv införskaffa mig en också....kram!

Mari sa...

Jag blev mycket glad! Nu har de dock vissnat och Siri har gjort konst av det som var kvar. Uppskattad och välanvänd med andra ord. kram.