tisdag, augusti 31, 2010

What goes around ...

För ett tag sedan läste jag boken "Min bästa väns dotter". Mitt i historien upptäckte jag att en massa sidor saknades och att vissa sidor var dubbletter. Ett tag försökte jag läsa genom att hoppa fram och tillbaka, men det blev omöjligt när allt för många sidor helt saknades.

Jag bloggade om det och skrev ett mejl till Norstedts. De skickade självklart ett nytt ex, men under tiden erbjöd en snäll bloggläsare mig att låna hennes (och en till bok av samma författare!).

Eftersom jag nu läser den lånade varianten, tänkte jag att någon av er kan få mitt nya pocket-ex som ligger här på skrivbordet.

För att ni är fina. För att skicka vidare omtanken.

Så. Lämna en liten hälsning i kommentarsfältet - eller mejla mig på lillamari@hotmail.com - så lottar jag ut mitt ex i början av nästa vecka!

7 kommentarer:

Marie/Mison sa...

Hamnade här av en ren slump.Googlade på Gneis... Vilken fin blogg du har, och vilket underbart hem du verkar ha. Kommer garanterat åter!

Tant Grön sa...

Jag skulle inte ha nått emot att få ett exemplar av boken. Jag har velat läsa den länge! :)

Anonym sa...

Hej!
Skulle gärna läsa den boken, har bara hört talas om den. Ha en bra dag! Kram Sara

Marie sa...

Varsågod för lånet! Hoppas du tycker om den andra oxå!
Ha det bra! //Marie

Elin sa...

Hej!

Jag hade också problem när jag läste den där boken. Hattade fram och tillbaka ett tag, men gav upp och gick istället fram i boken och läste.
Hoppas att allt är bara bra med dig!
Kramar

Anonym sa...

Brukar klicka in på din sida via Lisette. Tycker om din blogg, den ger harmoni.
Skulle inte ha något emot lite ny höstläsning.
Hälsning margaretha.bergvall@gmail.com

Citronergula sa...

Köpte också boken på vår bilsemester. Hade precis samma problem. Så jag läser gärna fortsättningen...