tisdag, januari 08, 2013

Sjukstuga

Jag kommer i alla fall aldrig att glömma dagen när vi drog upp dragen för vår kommande Frankrikeresa.

För det var den kvällen vi åkte till restaurang i Luleå för att möta upp våra vänner. För att äta gott och planera.

Jag beställde min mat. Som jag inte tog en enda tugga av.

För jag fick magsjuka på restaurangen.

Siri är inte heller pigg, men hon har mer varit halvrisig ett bra tag nu, och utan matlust.

I dag sover vi, tittar på tv, och livnär oss på Coca cola och smörgåsrån.


5 kommentarer:

Malla sa...

huvva då, krya på er!

Hanna sa...

Näe- fy! Krya på er! Kram

Sara sa...

Vad tråkigt...krya på er! Kram!

Elin sa...

Krya på er!
Kramar!

Mari sa...

Å, tack för alla krypa-på. Jag mår knappt bättre nu, trodde det skulle vara easy peasy, men icket. Dock, det är ju bara magsjuka, så snart skall det väl bli bättre!