torsdag, augusti 10, 2006

Svartbygge i magen

Fredag klockan 8.30 ska vi vara i Sunderbyn för kontroll. Ser det bra ut så får vi väl återkomma för en till koll någon dag senare antar jag.

Från att ha varit redo känns det som att känslorna tillbakabildas på något sätt och det känns åter mer och mer overkligt att jag och Markus ska bli föräldrar. Dessutom gör det ont när bebisen rör sig och det är tröttsamt. Pyret verkar trivas så bra att den håller på att bygga ut ettan till en tvåa därinne. Men bygglov till något sådant har jag inte gett tillstånd till, måste vara ett svartbygge.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hmm, den som väntar på nå gott... (detta är tålamods träning för vuxna, så måste de va..)

Jag jobbar sista dagen imorn, ser fram emot en veckas omtenta plugg, statistik, som jag egentligen inte har någon ambition att klara!
Om du har ork å lust kan vi kampera nån eftermiddag?
kram/ !ngela =)som tänker på dig..

Mari sa...

Det låter bra (att kampera - inte att plugga statistik). Jag hör av mig.