söndag, oktober 12, 2008

Trea nolla

Jag har inte ägnat det faktum att jag fyller 30 år imorgon många tankar. År 2008 har mer varit de andra kalasens år. Möhippa, svensexa, Siris tvåårsdag och så bröllopet.

Men nu är det nära och efter en brahelg känner jag mig sugen på att fira mig själv. Därför har jag tagit föräldraledigt imorgon. Jag och Siri lagar mat och bakar och bjuder familjerna på födelsedagsmiddag med höstdekorerade bord (jo, plural - det behövs två bord för att vi ska rymmas).

På lördag blir det kalas med vänner. Buffé, dryck och mingel. Själv börjar jag bli lite sugen på att ta på mig discoskorna och dra ut på lokal. Kanske läge att ordna barnvakt och fira mig själv ordentligt!

15 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS på din stora dag ser fram emot god middag.Kram svärmor.

Anonym sa...

Stort grattis på födelsedagen!!
Kram!

Anonym sa...

Grattis!!! Fira ordentligt!!! Kram Sara

Nybliven sa...

En himla massa grattis från en som snart är där också! Med hettan från ljusen brännande i ansiktet... ;-)

Hipp, hipp!

!ngela Bj sa...

Grattis, äntligen 30!

Vi ses på lördag! Står det något speciellt på önskelistan?
Kram

Anonym sa...

Hipp hipp hurra på din födelsedag! Vi ses på lördag!
Många grattiskramar från oss

Anonym sa...

Grattis och välkommen in i klubben!

Anonym sa...

Congratz, darling!

Mari sa...

Tack alla kära söta rara ni!

Och nej Ingela, jag tror inte det. Det skulle vara något alkoholhaltigt till kaffet ; )

Unknown sa...

Hipp hipp hurra! Du är så bra!
kärlek kärlek från oss på backevägen

Sara sa...

Grattiskramar från Kåhrströmmingarna!

Anonym sa...

Många grattiskramar! Önskar jag kunde vara med och fira dig, men jag behöver vila upp mig i hemmets lugna vrå. Men jag skickar tills vidare ett HURRA! på detta vis.

Anonym sa...

Stort grattis på din dag!
//Fd-Kollegan Anna

Anonym sa...

Ett stort GRAGTIS en dag i efterskott tjejen !!!! Man vet aldrig vad som väntar runt hörnet när man fyllt trea nolla ;-). Hoppas det blir ordentligt med bus för dig i helgen. Party on bruden :-) !!! / kram Maria

Mari sa...

Hanna, Sara, Emma, Anna och Maria - tusen tack för grattishälsningarna!! Vad rara ni är!