lördag, januari 03, 2009

Badkarsdrömmer

Vi var hembjudna till Sara, Mats och pojkarna på lunch idag. Som vanligt var det trevligt och gott. Vi pratade utbyggnad och jag blev smått förälskad i deras fina sittbadkar. Kanske skulle man satsa på ett sådant ändå. Då kan man bada oftare! De har Blocketfyndat sitt, så min plan är att hålla ögonen öppna. Så länge kan jag drömma om det på bilden, från finabadkar.se, för närmare 14 000 kr.

Ytterligare två kalas har vi varit på idag, en väldigt fin umgås dag. Nu sitter jag med Helly Hansen på och ska gå ner och måla lite i köket.

2 kommentarer:

Jenny sa...

Dessa badkar fanns att skåda på noliamässan. Jobbade ju där så gick och drömde om dom dagarna i ända. Dessutom fanns det alla möjliga fina färger , även om vitt är himla stilrent. Och jag älskar det rutiga i bakgrunden. Förtjusande!

Mari sa...

Förtjusande var rätt ord!