måndag, januari 12, 2009

Kupanfynd

Handtaget i köket är på plats. Några småprojekt är i faggorna och till helgen är en Ikearesa planerad. Vi får dock se om den blir av. Maken ligger indisponibel och jag känner hur illamåendet kommer smygande (eller är det bara psykiskt, hoppas!). Sedan jag lagt Siri har jag varit på en joggingtur med Hemi och handlat Cola och blåbärssoppa till den behövande.

I går hade vi en härlig ladda-energi-dag, det kändes nästan som vårvinter när vi först åkte bob i en backe, gick och mötte Marcus L och handlade och tillredde våfflor i vårt kök (jag åt tomatsoppa och en våffla som efterrätt, jag har bestämt mig). Mysigt!

Nu ska jag ta en dusch och koka te.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Stackars STACKARS Marcus. Håller tummarna för dig och Siri.
Ses snart. Kram

Mari sa...

Jo stackars Markus, men han är bättre nu! Kram.