tisdag, juni 05, 2012

Tre tips

Fina fina bloggen Trädgårdsflow som får mig att vilja spendera alla mina pengar och all min tid till att skapa trädgård. Dessa blir jag inspirerad av. Vill också ha.

Karolina Strandbergs blogg It's a house. Följer förvandlingen av "världens fulaste hyreshus till vårt drömhus invid Umeälven".

Programledaren och dansaren Josefine Sundströms bok "Vinteräpplen", som delvis bygger på hennes mammas och mormors liv i finländska Kaskö. Tre generationer kvinnor genom fattigdom, förtryck och någonstans en vilja av att förändra. Har jag tipsat om den tidigare? Kanske, men jag gillar den.

2 kommentarer:

Sara sa...

Kom på växtmarknaden i Hortlax i morgon (nationaldagen) kl 10-13 och fynda om du är sugen på trädgård :)
Kram!

Mari sa...

Å, vi hade andra planer. Får planera bättre nästa gång!

Kramar!