tisdag, mars 26, 2019

På sidan 2


* * *
Man kan undra, varför jag väljer att fotografera sidan två i dagens tidning.

Men det finns en anledning, och det är inte bara att visa hur det
kan se ut när min briljanta kollega Kata Nilsson skriver.

Det handlar också om en annan stor liten sak.

Vi tittar närmare.


Men se där.

I spalten där till vänster har det tillkommit ett namn.

Mitt.

Stf ansvarig utgivare. Mari Gustafsson.

Trots att vi pratat om det rätt länge nu och trots att
jag varit på utbildning i Stockholm och deltagit i publicistiska
samtal ett tag, blir det nu väldigt verkligt. På allvar, liksom.

Det är en stor liten sak, för mig.


5 kommentarer:

Eva Lestander sa...

Stort grattis!

Unknown sa...

Men sååå roligt och välförtjänt! Du tryggar återväxten av goda publicister - you go girl!
//Kicki

Linda sa...

Grattis! :D

Mari sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Mari sa...

Tusen tack, Eva!

Tack för fina ord, Kicki. De värmer väldigt mycket ska du veta!!

Tack så hemskt mycket, Linda!