fredag, september 08, 2006

Fina vänner

Mötte brevbäraren efter morgonpromenaden och fick ett personligt brev i handen. Som alla andra älskar jag personliga brev, men är dålig på att skicka dem själv. Har också haft dålig utdelning, de två senaste jag skrev (till två gamla, goda vänner) där jag berättade att jag var gravid har jag inte ens fått svar på.

Anyway, helgen vi kommer hem till Piteå ska ägnas åt ett väldigt efterlängtat frisörbesök och åt husstädning. Det är dags att tömma sommarblommorna och ta med vinterkläder til Umeå. Men lördag kväll tackar jag givetvis ja till inbjudan om jag fick med posten idag.

Jag är så glad över mina fina vänner, som hör av sig fast jag varit kass på att göra detsamma på sista tiden. Som ringer, skickar brev, skriver kommentarer på bloggen. Som tänker på mig.

Ni ska veta att jag tänker på er med.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hallå. Jag visade min mamma bilder på siri idag, här på din blogg. Hon hälsar: Vilket vackert barn. Kram!

Mari sa...

Vi är svaga för smicker, så vi blir väldigt glada och tackar så mycket. Hälsa din mamma från oss.
Kram tillbaka!