onsdag, september 06, 2006

Nackträning

Studentsportardag på universitetet, men istället för att sporta med sina medstudenter sportade Markus in till stan med mig, Hemi och Siri. Vi har spanat på folk, köpt kaffe och mackor på ett café (prisbelönt för sitt goda kaffe!) och fikat i en park.

Som synes på bilden har också Siri haft ett träningspass på pappas bröst. Hon har haft en kämpig eftermiddag med magont, men nu är lugnet återställt på Gluntens väg. Frågan är bara om jag ska pröva sluta med mjölkprodukter för att se om det blir bättre?

7 kommentarer:

Anonym sa...

hej vad fint ni verkar ha det! Alla våra barn har fått ont av mjölk när de var små så kanske är det så för siri med. det finns ju soja-semp på apoteket som man kan ge dem ifall det är så ofta. jaja, du får säkert 10000 tips.
hoppas vi ses snart.

Anonym sa...

hihi, jag såg er idag!
tror jag iaf...jag har följt din blogg lite till och från ett tag. dom jag såg var iaf misstänkt lika er :)

Anonym sa...

Siri blir bara sötare dag för dag
Längtar efter er jätte mkt mitt i natten.
Hälsn.Farmor.

Mari sa...

Ewa, hoppas allt är bra med er. Du håller väl ställningen på Ekbergs nu när jag inte är där?!

Ellen, vad spännande att någon kanske känner igen en när man är ute och traskar :)

Och farmor, vi längtar efter dig med. Det är lite mulet i Umeå så här på morgonkvisten, så en god kopp kaffe och en hund- och barnvagnspromenad tillsammans med dig hade inte varit helt fel.
Siri är för övrigt barnkroppad för tillfället och ligger och sprattlar på sin skötbädd på golvet.

Anonym sa...

Å så fint! Jag blir tårögd (på ett positivt sätt) varje gång jag surfar in här.

Hanna sa...

pussgurka-du väntar brev!
Hon är en riktig pralin, er fina bebbe! Nu ska jag äta machmallowsglass och se på idol för typ tredje dagen i rad. Men imorgon blir det hårdträning på korpen:)

Mari sa...

Personliga brev är det bästa! Jag längtar!

Jag har också sett Idol, men utan glass (fast machmallowglass klassar vi på Gluntens väg 13 som GODIS, inte glass). Jag kämpar nämligen med att inte fika eller äta godis på vardagarna ... trist värre.

Tandtekniker Markus hälsar dessutom att frukt är naturens godis!