onsdag, maj 21, 2008

Premiär!

Som jag önskade att jag kunde berätta den där februaridagen när jag fick förfrågan. När jag på allvar hörde hjärtat dunka, när tankarna virvlade och jag undrade vart haken fanns.

När jag insåg att haken inte existerade och att jag fått mitt drömjobb. På riktigt. Med kompetent folk runt omkring mig. Med möjligheten att skapa något eget, något jag verkligen tror på. Från logotype till innehåll, till redigering.

Och som jag velat dela med mig under resans gång.

Umeåreportage, modebilder i maj-storm.

Hur det var att stoppa dekoreringen av tidningsställen och broderingen av jackor för att jag i sista sekund ritade om loggan. Om konsulten Sofia på formbyrån A4 som gav mig goda råd. Det finns redan mycket jag glömt. Men kul har det varit. Och helt fantastiskt!

Idag får Piteå och Älvsbyn Extra i brevlådan. Med posten. Som en liten present bland räkningarna. Inte med morgontidningen alltså, kanske jag ska klargöra.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis!!! Längtar till den kommer i brevlådan!

Kram Sara

Mari sa...

Tack.

Kram tillbaka.