tisdag, maj 20, 2008

Tidning jag ska spana in

Köpte ett ex av denna nya tidning idag. Den ligger i min väska och ska spanas in vid första bästa tillfälle.

Tack för fina kommentarer till inlägget under. Idag har jag sett tidningsställen med ettalöpet på. Mycket snyggt, tycker jag helt superpartiskt (men också superkritiskt). Även snygg Craft-jacka med Extralogga på hänger över min stol just nu. Ska bäras under uppvärmningen till Vårruset nästa vecka. Om nacken tillåter något vårrus, den är i väldigt dåligt skick just nu. Hoppas på att slippa naprapaten och jobbar på med yogan istället.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Såg du söndagsmorgonens debatt på TV4 om denna tidning? Tyckte ansv. utgivare levererade lite dubbelmoral angående lyx och glamour VS ekotänkande.

Mari sa...

Nej jag såg inte det, men jag har läst lite liknande grejer på nätet. Vi får se hur det känns när jag läst själva tidningen.