måndag, augusti 18, 2008

Mer bilder, vigseln




Själv tycker jag nästan alltid att det är fantastiskt att kolla på bilder, därför bjuder jag er på fler från i lördags. Dessa och de i inläggen under har Amanda och Pierre skickat.


De "officiella bilderna" av vår bröllopsfotograf och fixande vän och lördagens allt-i-allo kommer väl också så småningom!


I går gick Markus och la sig nio, ikväll höll han ut till tio. Min röst är fortfarande helt knasig och jag har ont både i vaden och träningsvärk i midjan.


Nu ska jag också vika in vingarna, så jag orkar jobba imorgon.
Kram, alla fina.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket vackert brudpar!!! Och festen verkar det verkligen ha varit drag i dvs!
Nu gäller det bara att komma ihåg det där med efternamnet...
Grattis!!!!

Livet på Storgatan sa...

Hej vännen!
Underbar dag/kväll/natt,helt fantastiskt!! Skickar inte kedje sms, men jag älskar dig och du är en pussgurke vän, kärlek/jill

Mari sa...

Ja Laila efternamnet är lite svårt, men med mina fina jobbmugg så blir jag påmind om det här med efternamnet varje dag!

Hej kära Jill. Du är också en kär pussgurkevän, söta rara fina.