onsdag, mars 23, 2011

Vårtecken

4 kommentarer:

Marie/Mison sa...

Åh vilken vacker och uppiggande bild. Själv har jag rödorangea tulpaner med frans (undrar om de kallas papegojtulpaner...)som pryder sidebordet i vardagsrummet. Att läsa din blogg var precis vad jag behövde idag. Tröttheten tog gömde sig bakom någon dammråtta under sängen... Raw-food curry lät gott. Ska nog kika in på ROST och äta middag idag. Ett tips i Umeå om du inte varit där redan (mitt emot Lagerhause). Många kramar!

Mari sa...

Tack Marie : ) Vi har också haft papegojtulpaner hemma, de är verkligen ett konstverk i sig. Tack för fina ord! Rost har snabbt blivit vårt favorithak i Umeå (sist satt vi i fönstret till dotterns förtjusning). Deras hallongrottor, sojalatte och framför allt sallader (och brödet!) går inte av för hackor. Å, precis ett sådant ställe vill jag ha i Piteå!


Stor kram till dig!

Livet på landet sa...

Vilken fin & vårig bricka!
Min dotter har vuxit ifrån sin mjölkproteinallergi, men dricker fortfarande Oatlys havremjölk & Icas solhavre, eftersom hon inte gillar den vanliga mjölken.

Kram Helena

Mari sa...

Hej Helena. Tack så mycket, tyvärr har tulpanerna vissnat nu!

Intressant, men det är klart, är man van vid havremjölk tycker man nog att "vanlig" smakar konstigt!

Ha en fin vecka. Kram!