fredag, april 24, 2015

Depending on the mood


* * *
Sitter med Nyhetsmorgon på och börjar vara klar för att cykla till jobbet. Det är ljust ute och vi har fredag.

Jag har planerat in ett träningspass under dagen och Markus får äran att se Siri och några kompisar uppträda på skolans stormöte. De ska dansa till Eric Saade och jag har fått en preview på koreografin.

När jag kommer hem äter vi gratäng med kycklingcurry och blomkålsris. Sedan kanske vi ser Ernst nya Toscanaprogram innan dansfinalen på Fyran.

Och helgen? Kanske vi går på den stora loppisen. Siri ska sova borta och vi har bokat sent bord på nyöppnade Bishops. Jag tänker charkplanka och något glas vin. Det var länge sedan vi gjorde något på egen hand och det ska bli väldigt trevligt.


Men först, denna fredag med webbprioritering, korrläsning och planering inför nästa vecka, som är kortvecka jobbmässigt.

Och en detalj från min favorittröja: Depending on the mood.


Skönt att kunna gå ute utan dunjacka, även om det kanske är lite för kallt.


Trevlig fredag, önskar jag er.

Inga kommentarer: