lördag, augusti 26, 2017

Tänk att nyss var jag här


* * *
Cyklar till jobbet och lyssnar på Träningspodden som gjort comeback efter sommaruppehåll. Jessica Almenäs och Lovisa 'Lofsan' Sandström pratar om att de är duktiga på att sätta upp mål och att nå dem, men att de snabbt efteråt vill vidare. Vad är nästa mål? Vad ska jag göra nu? Att de frågorna tar udden av det man just klarat av. Att man sällan tar sig tid att njuta, reflektera och ta in vad man verkligen gjort.

För mig känns det fortfarande lite overkligt när jag tittar tillbaka på bilderna.

Var jag här? Alldeles nyss?

Sprang jag här?

Så här vackert var det när vi flög in mot start.

Molnen som oändligt rullar ner mot vattenytan.


På väg från helikoptern.

Ser ni snön i bakgrunden?


Genomgång innan start. Tydligt för säkerhetens skull.


Elin springer brant nedför.


En av hundarna som var med och sprang. Jag tar en selfie för att visa upp efter målgång.


Blötast i mål vinner, ungefär.


Efter målgång.

Det är lite svårt att ta in att jag varit med om detta, men bilderna hjälper mig att förstå och att njuta. Och ni som känner mig vet att det här är precis mitt väder och mina färger.

Älskar det ända in i själen.

- - - - - - -

Här finns mitt långa reportage om upplevelsen att läsa.


1 kommentar:

Elin sa...

💕