torsdag, november 09, 2006

Arbetsbyte

Jag och Markus gjorde arbetsbyte ikväll. Jag renskrev hans redovisning och han gjorde sin specialarfruktsallad till mig. Trodde aldrig jag skulle skriva ord som "3T3 fibroblaster från möss", men nu har jag skrivit det. Fast jag har fortfarande ingen aning om vad det betyder ...

Annars löser jag hår i mängder. Svarta, tunna strån överellt. På badrumsgolvet och i Siris klibbiga, knubbiga nävar speciellt.

Imorgon åker vi mot Piteå, men först ska Siri vaccineras och Markus ska på skolan. Den här helgen har vi inte planerat så mycket, det blev lite stressigt sist. Vi tar det som det kommer. Men ett fika på Krokodil på lördag är jag sugen på.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hjäälp! Jag är livrädd för håravfallet. Det har inte kommit ännu och jag trodde jag var räddad, men så visar det sig att det kan komma när man slutar amma också!! Mina små tunna testar, jag vill ha dem kvar!!