tisdag, november 07, 2006

Ny yogavän?

Axeln/ryggen gör ont idag, förmodligen från behandlingen igår. Har vandrat med mitt skoinlägg idag, vi får väl se om det gör någon skillnad på ett tag.

Har lunchat med Wiweca och Barbro, varit på yoga och druckit latte på News. Som vanligt somnade Siri halvvägs in i yogapasset, precis när det var bebisarnas tur. På väg därifrån pratade jag med en tjej som också är med och hon frågade om jag ville följa och fika nästa gång.

Nu har vi ätit tomatsoppa och varma mackor, snart blir det kaffe - och jag tror faktiskt jag ska äta en liten lyxpralin som Barbro skickade med oss från stan.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Mari! Jag har en journalistfråga. Kan man lägga in en bild på bloggen som jag fotat ur en bok om jag skriver bokens titel och förlag?

Anonym sa...

Oj, det var emma som undrade!

Mari sa...

Hej Emma! Jag vet inte riktigt, men jag har sett många som gör så och skriver du fotografens namn och så är det nog inga problem.

Många kramar, längtar efter dig och söt-Olle.