måndag, november 06, 2006

Haltande Mari

Imorse kom min svärmor Wiweca hit för att umgås med oss i några dagar. Vi satt i godan ro och åt frukost när jag sträckte på mig - och det sa Pang! i ryggen. Ont ont ont och svårt att andas. Jag kämpade mig igenom förmiddagspromenaden.

Vid lunch ringde jag en naprapat och fick akuttid 14.30. Han knakade och fixade och så sa han: "Men du har ju olika långa ben."

Han menar att om jag börjar med sula i min vänstra sko kommer min rygg att bli bra. Tänk om det är så enkelt. Tänk om jag verkligen kan bli bra på riktigt. Och tur att jag hade min "supernanny" som kunde vara med Siri när jag var hos herr naprapat.

Gissa vem som inhandlat sula idag!

2 kommentarer:

!ngela Bj sa...

Så enkelt å så svårt! Hoppas att de hjälper! kram kram..

Anonym sa...

Men, en sån sak. Och ingen har tänkt på det tidigare. Hoppas det hjälper gumman. Tänker på er.

Har du en PT adress som du läser via webbmail eller? Vi håller på med en sida till vårat tjej-nätverk på PT, du måste ju bara vara med. Men jag måste koppla en adress till sidan som gör att du kan läsa den. Skickar adressen på din lillamari-mail. Vi hörs sen. kram kram