lördag, november 04, 2006

Mina krönikor

Här finns mina krönikor att läsa:
Självklar kärlek till en livmodervarm dotter

Höggravid fastkilad mellan två stegpinnar

"Bröst är bäst" - en skräckis om amning

Med ett sovande barn på yogapass

Mys med Siri i sängen - trots nya forskarrön

Vi har handlat till middagsmaten: kyckling, grönsaker i ugn och kall röra med fetaost. Dessutom har vi hyrt Brokeback mountain.

På förmiddagen har vi varit ute på långprommis och jag är supernöjd med mitt underställ. Jag bor i det här hemma. Snyggt är det också.

På promenaden hittade jag hus där Kajsa Kavat och "Gullan", frisören i P3:s humorprogram "Roll on" skulle kunna bo.

Nu har vi fikat till Winnerbäck och tända ljus. Det är nollgradigt och snöar, jag har julstämning och tänker på julboken om Madicken när Lisabet är borta.

Inga kommentarer: