måndag, mars 05, 2007

Fin post

Idag har jag fått ett så fint vykort, som Magnus vidarebefodrade till mig från tidningen. Det är skrivet med den där gammeldags handstilen och kommer från en dam som tackar för mina krönikor. Hon skriver också att hon blev så glad när hon läste att vår dotter heter Siri.

Själv heter hon också Siri och var bekant med min farmor Siri, de konfrimerades tillsammans 1943.

Så nu ska jag sätta mig och skriva ett litet kort tillbaka till denna söta Siri. Visst är hon värd ett hemgjort ett?!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej självklart att den lilla damen ska få ett fint kort av dig hon kommer säker att uppskatta det .
Vad söt Siri är med sin lilla leksakslåda jag kommer att lägga det som mitt skrivbordsunderlägg.
Kram Wiweca

Anonym sa...

Å så kul! Kan rekomendera frimärken från barntv genom åren, fråga efter dom på posten. Jag köpte ett helt häfte, det blir liksom lite kuligare då. Kul att skriva brev, lycklig skrivning! Kram

Anonym sa...

Det var ju då för väl att det var ett bra brev...

Mari sa...

Eller hur Magnus! Tusen tack för att du vidarebefodrade det.