lördag, november 19, 2016

Tidningsliv


* * *
I dag är vårt hem med i helgmagasiet Duo. Jag tycker mycket om texten och vad den förmedlar. Här finns den att läsa på nätet: Ett hem att leva i.

Man kan säga att en på fyra ben dominerar bilderna. Precis som en annan på fyra ben dominerat bilderna i tidigare inredningsrep.

Det känns lite som att cirkeln sluts, det första inredningsreportaget vi var med i var faktiskt i just Duo. Fick en länk av Birgitta som gjorde det jobbet, och det är sex år sedan nu:


Och det finns att läsa här: Stilsäker sakletare.

Fina Hemi. Och så liten Siri var.


Själv har jag bidragit till reportageflödet med lång text och bilder av Qristina Ribhon. Jag känner mig nöjd med helheten och det var intressant att få lyssna till delar av hennes historia.

Men nu ska jag fortsätta hålla tummarna för att varmvattenberedaren bara är lite tjurig. Annars får vi handla nytt på måndag. Som om inte hundkastrering, ny kyl och frys och ny dammsugare räckte på en och samma månad.

Nåväl, middagsshopping och att köpa en papperstidning med vårt hem i står näst på tur.


Inga kommentarer: