fredag, december 01, 2017

Spinning för Barncancerfonden


* * *
Som jag har älskat att träna på gym, både gruppvarianterna
och i själva gymdelen. Sedan rätt länge har jag mest löptränat,
eller kört i gymet på jobbet. Där är jag ofta ensam, och
väljer därför min bästa träningsoutfit: Shorts och sport-bh.

Samt skor, för det mesta.

När jag nyss skulle gå på pass och ville dra på mig mina allra
mest rosa träningskläder insåg jag att status träningsgarderob
är sådär. Hål i både mina vinrödrosa favorittajts från
Kari Traa och hål i mina rosa skor.

Avslutar alltså jobbveckan med ett spinningpass. Vi har ett lag där
man cyklar till förmån för Barncancerfonden. Tror jag deltog i fjol också.

Kul att få energin från ett grupp-pass med sig in i helgen.

Att det var ett år sedan jag cyklade som träningsform kändes
när jag stapplade nerför trappan till omklädningsrummet på
högst osäkra och darriga ben.

Nu ska samma ben bara trampa mig hem till soffan.

Sedan. Är. Det. Helg.


Inga kommentarer: