tisdag, februari 20, 2018

Träningskläder


* * *
Nu när jag mest tränar själv på jobbgymmet har jag på
mig riktigt gamla träningskläder. Eller ja, jag har ju så lite
som möjligt ~ shorts och sport-bh. 

Det bästa att springa, enligt mig.

Men nu när jag tänker springa mer och ute,
så är det dags att se över träningsgarderoben.

Och ärligt, det blir liksom lite roligare om man
har en fin, gärna rosa, outfit att sporta i.

Surfar lite på nytt och blir glad när jag
hamnar på Nike's hemsida.

Den känns modern och fräsch!

Även om jag inte klär mig i sportmode till vardags, så gillar
jag den lite yogasportiga stilen. Mjuka färger. Ett par korta
shorts med en stor långärmad tröja och gympaskor.
Hög höstsvans till.

Väljer ofta HM:s sportkläder, som funkar bra. Men när det väl
gäller och man vill ha kläder som sitter perfekt, så är det
skillnad. Tajts med smala gummiremsor som håller på plats,
till exempel. Har ett par från Kari Traa som är superbra.

Några märken jag surfar på:

* Drop of Mindfulness
* Nike
* Gymshark
* Run and Relax
* Kari Traa

Men är det något jag missat? 

Har du några favoriter? Tipsa gärna.



Inga kommentarer: